عاشقان کریس رونالدو

عاشقان کریس رونالدو
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان کریس رونالدو و آدرس chris.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي بزرگ كشتي كج wweworld

كريستيانو رونالدو دست نيافتني ترين و بي نظيرترين بازيكن هجومي اين نسل است ؛ نخستين نفري كه با نزديك ترين رقيبش هم فرسنگ‌ها فاصله دارد و از هر لحاظ بي عيب و نقص‌است اما هنوز نتوانسته‌است آن موفقيت خيره كننده‌اي را كه در تيم باشگاهي كسب كرده ، در تيم ملي كشورش هم پياده كند و به سختي مي‌توان لقب يك ملي پوش موفق يا حتي كارآمد را به آن داد. اما يورو 2012 براي رونالدو فرصتي مغتنم بود. 

 
ملي پوش پرتغالي رئال مادريد بالاخره در يك بازي حساس تاثير گذار ظاهر شد تا به رقيبش در بارسلونا هشدار دهد زمان تغيير فرا رسيده است. رونالدو حالا پنجمين تورنمنت معتبر دوران حرفه‌اي‌اش را تجربه مي‌كند اما در گذشته هيچ گاه تا به اين اندازه براي پرتغال مثمر ثمر نبوده است. او حالا آمار خود را به سه گل در تورنمنت رسانده؛ گل‌هايي كه در عين حال مهم و تاثيرگذار هم بودند. 
 
كريس ابتدا دو گل به هلند زد تا نسخه نارنجي پوشان را بپيچد و بعد در يك چهارم نهايي در بازي مقابل جمهوري چك تك گل تيمش را وارد دروازه پتر چك كرد تا پرتغال نخستين تيمي باشد كه به نيمه نهايي صعود مي‌كند. 
 
 

ممكن است در بارسلونا او را تنها به‌عنوان دوازدهمين نفر در ليست بهترين بازيكنان دنيا بشناسند ولي رونالدو چيزي بيشتر از اينها مي‌خواهد ... هدف او رسيدن به‌عنوان زهردارترين بازيكن در اين تورنمنت است. در اين صورت اگر موفق شود موانع بعدي را هم از سر راه بردارد و به جام برسد، حتي كاتالونيا هم به افتخارش خواهد ايستاد. 

 
رونالدو در اين باره مي‌گويد: «شانس ما براي رسيدن به فينال پنجاه – پنجاه است. ما كيفيت لازم را داريم و تنها كافي است باور و اعتقادمان را از دست ندهيم.»با اين اوصاف رونالدو مي‌تواند خود را به خواستني‌ترين بازي اين تورنمنت برساند؛يعني مسابقه فينال در دونتسك و مي‌تواند براي نخستين بار به‌عنوان بهترين بازيكن تورنمنت جام قهرماني را هم بالاي سر ببرد. نمايش او مقابل هلند، آنهايي كه يك فصل تمام به تماشاي بازي‌هايش نشسته بودند را به تولد رونالدويي عالي‌تر از هميشه اميدوار كرد. هرچند بازي او در يك چهارم نهايي مقابل جمهوري چك به همان اندازه جذاب و دلفريب نبود اما نبايد فراموش كرد دفاع همه جانبه مردان چك راه نفوذ و هنرنمايي او را بسته بود. 
 
ولي حتي در اين شرايط هم رونالدو موفق شد گلي با كيفيت بالا را وارد دروازه حريف كند؛هرچند كه خوب مي‌دانست تا انتهاي تورنمنت محال است با حريفي تا به اين حد دفاعي روبرو شود. اما هرچه به روزهاي پاياني تورنمنت نزديك مي‌شويم اين بحث داغ‌تر مي‌شود كه آيا هيچ تيم ديگري در مسابقات حضور دارد كه بازيكني همچون رونالدو داشته باشد كه بتواند به تنهايي نتيجه بازي را تغيير دهد؟
 
كسي كه مي‌تواند هم در بال چپ بهترين عملكرد را داشته باشد و هم به‌عنوان بازيكن آزاد در ميانه ميدان و البته شايد بهترين توصيف براي او يك مهاجم تمام عيار باشد كه به اميد اول هواداران پرتغال تبديل شده است. در حالي‌كه ساير تيم‌ها هم ستاره‌هاي خلاق خود را دارند؛ ژاوي و اينيستا براي اسپانيا، آندره پيرلو براي ايتاليا كه گويي هرگز پير نخواهد شد و استيون جرارد هم هنوز كارآيي خود را براي انگليس حفظ كرده است.
 
رونالدو همچنان در حركت‌ها و تاثيرگذاري‌هاي انفجاري از بقيه سرتر است اگر در بازي بعدي هم همين فرم و نمايش ايده‌آل خود را حفظ كند، مي‌تواند مطمئن باشد كه پرتغال را براي نخستين بار در هشت سال گذشته به فينال يورو هدايت مي‌كند. 
 
ميكال بيلك، سرمربي جمهوري چك بعد از شكست تيمش در يك چهارم مقابل پرتغالي‌ها گفت: «ما واقعا براي خنثي كردن او آماده بوديم ولي كلاس بازي رونالدو بالاتر از اين حرف‌هاست. او قادر بود موانع را از پيش رو بردارد.» به طور طبيعي حريف‌ها هميشه سعي مي‌كنند راهي براي متوقف كردن رونالدو پيدا كنند.
 
شايد به اين خاطر كه پرتغال را به چشم تيمي متكي به يك نفر مي‌بينند اما پرتغال در تمام نقاط زمين بازيكناني مستعد و خطرناك دارد. از فابيو كوئنترائو در چپ دفاع گرفته تا ناني خستگي ناپذير و غير قابل پيش بيني در بال راست؛كسي كه گويي سرنوشتش براي هميشه به‌عنوان سنگواره رونالدو گره خورده... كه شايد به خاطر اتفاقاتي باشد كه در منچستر يونايتد رقم خورد اما اگر بتواند كمي ثبات بيشتري از خود نشان دهد مي‌تواند در هر تيم ديگري هم موفق باشد. 
 
اما قدرت واقعي و مخفي پرتغال در خط هافبك سه نفره آنها يعني موتينيو، ميرلس و ميگل ولوسو نهفته است. شايد كلاس كار آنها در سطح همتايان اسپانيايي شان نباشد اما در كار با توپ راحت ترند و گويي همخواني بيشتري در تيكي تاكا دارند. اگرچه مردان جمهوري چك امكان پاسكاري را براي پرتغال سخت كرده بودند اما شايد اگر خيلي از تيم‌هاي مطرح به جاي پرتغال بودند قادر به يافتن راهي براي فرار از تور دفاعي حريف نبودند.
 
پرتغال اما نااميد نشد و به فشار روي دفاع ادامه داد تا بالاخره آن شكافي كه منتظرش بودند ايجاد شد تا روي همكاري ناني و موتينيو، موقعيتي براي رونالدو ايجاد شود كه گل نكردنش بسيار سخت بود. اين گل به تمام معنا حاصل يك كار گروهي بود. نقش رونالدو اما تنها به يك زننده گل‌هاي حساس و عالي يا رهبري پرتغال در درون زمين خلاصه نمي‌شود. او در واقع عنصر و عامل اصلي تزريق انگيزه به هم تيمي‌هايش است تا نيروي نهفته خود را آشكار كند. او مي‌تواند نام خود را به‌عنوان عنصر ويژه يورو 2012 مطرح كند. تيمي كه مي‌تواند او را براي نود دقيقه با خود داشته باشد، شايسته رسيدن به فينال است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, ] [ 12:49 ] [ محمد بلالایی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 373
بازدید کل : 106796
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1





ابزار پرش به بالا - - -